קרין אזואלס הלר מציעה מפגשי אימון וליווי הנותנים כלים להתחבר ליכולות ולמשאבים שבכל אחד.
בנוסף, היא מציעה מפגשי סטיילנג שתלמד אותך להיות יצירתית עם הבגדים שלך.
** מנוי שנתי במחיר של 460 ₪ במקום 620 ₪ קוד הטבה: academic460
המנוי כולל: כניסה חופשית לסרטי סינמטק + הקרנות טרום בכורה+ 50% הנחה על סרטים קבועים והטבות שוטפות
** כרטיסיית 10 כניסות במחיר של 250 ₪ במקום 290 ₪ קוד הטבה: academic250
3% הנחה במעמד החיוב ובנוסףצוברים נקודות באפליקציה בכל קנייה בסניף, ומקבלים בחזרה 7% מסכום הקנייה** 7% מערך הקנייה בחזרה בצבירה של מעל 500 נקודות (1 ש"ח = 1 נקודה)
מנוי ב 249 ש"ח במקום 394 ש"חהמנוי כולל 3 הופעות והצגות לבחירה:1. שחר חסון / אדיר מילר.2. המחזמר "זה אני" / ההצגה "גבעת חלפון אינה עונה".3. "אפס ביחס אנוש" / הצגה לבחירה מתוך מגוון הצגות השייכות לתיאטרון הצפון.מתנה מיוחדת ברכישת מנוי:שובר בשווי 200 ₪ לרכישת מוצרים ברשת IL MAKIAGE או איפור ערב בשווי 300 ₪ ברשת IL MAKIAGE
קרין אזואלס הלר מציעה מפגשי אימון וליווי הנותנים כלים להתחבר ליכולות ולמשאבים שבכל אחד.
בנוסף, היא מציעה מפגשי סטיילנג שתלמד אותך להיות יצירתית עם הבגדים שלך.
** מנוי שנתי במחיר של 460 ₪ במקום 620 ₪ קוד הטבה: academic460
המנוי כולל: כניסה חופשית לסרטי סינמטק + הקרנות טרום בכורה+ 50% הנחה על סרטים קבועים והטבות שוטפות
** כרטיסיית 10 כניסות במחיר של 250 ₪ במקום 290 ₪ קוד הטבה: academic250
3% הנחה במעמד החיוב ובנוסףצוברים נקודות באפליקציה בכל קנייה בסניף, ומקבלים בחזרה 7% מסכום הקנייה** 7% מערך הקנייה בחזרה בצבירה של מעל 500 נקודות (1 ש"ח = 1 נקודה)
מנוי ב 249 ש"ח במקום 394 ש"חהמנוי כולל 3 הופעות והצגות לבחירה:1. שחר חסון / אדיר מילר.2. המחזמר "זה אני" / ההצגה "גבעת חלפון אינה עונה".3. "אפס ביחס אנוש" / הצגה לבחירה מתוך מגוון הצגות השייכות לתיאטרון הצפון.מתנה מיוחדת ברכישת מנוי:שובר בשווי 200 ₪ לרכישת מוצרים ברשת IL MAKIAGE או איפור ערב בשווי 300 ₪ ברשת IL MAKIAGE
האם אני חייב להיות בעל חשבון בבנק לאומי כדי להנפיק את הכרטיס?
תשובה
<p>ממש לא! כרטיס מועדון TAU הוא כרטיס אשראי חוץ בנקאי וחברי כל הבנקים הישראלים יכולים להצטרף.<br></p>
איך נרשמים למועדון TAU?
תשובה
<p>ניתן להירשם למועדון TAU בכל אחת מהדרכים הבאות:</p><ol><li>באמצעות <b>אתר האינטרנט</b> שלנו <b><a href="https://lc-hatavot.co.il/tau/login.aspx" target="_blank">בקישור הבא</a></b></li><li>מוקד השירות של <b>מועדון TAU</b> בטלפון – 03-7507506 | ימים א'-ה': 9:00 - 18:00. ניתן לפנות למוקד ההצטרפות של המועדון גם בדוא"ל בכתובת: service@tau-club.co.il</li><li>מוקד השירות של חברת <span dir="LTR" style="font-family: Arial, sans-serif; color: rgb(32, 56, 100);">max</span><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span><span style="font-family: Arial, sans-serif; color: rgb(32, 56, 100);"><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span> <span lang="HE"> </span></span>בטלפון – 1-700-700-798 או 2133* | ימים א'-ה': 8:30 - 19:00, יום ו': 8:30 - 13:00 </li><li>מרכז השירות של<b> אגודת הסטודנטים והסטודנטיות </b>בבניין מיטשל. ניתן להתעדכן בשעות הפעילות<a href="http://new.student.co.il/%D7%9E%D7%97%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%92%D7%95%D7%93%D7%94/%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96%D7%99-%D7%94%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA" target="_blank" style="background-color: rgb(255, 255, 255);"> בקישור הבא ></a></li></ol><p>שימו לב, לשם הרישום במרכז השירות יש להצטייד ב:</p><p>- בהתאם לאוכלוסייה הרלוונטית- כרטיס סטודנט/ סגל/ עובד/ מסמך זכאות לתואר/ נספח נישואין.</p><p>- רישיון/ דרכון/ תעודת זהות העדכנית ביותר.</p><p>- מספר כרטיס אשראי ומספר חשבון בנק קיימים.</p>
למה אני חייב למסור את פרטי האשראי שלי כשאני נרשם?
תשובה
<p>כרטיס מועדון TAU הוא כרטיס אשראי חוץ בנקאי ולפיכך לחברת האשראי המנפיקה <span dir="LTR" style="font-family: Arial, sans-serif; color: rgb(32, 56, 100);">max</span> אין גישה לחשבון הבנק שלך ולהתנהלותך בו (גם אם חשבונך מנוהל בבנק לאומי). מסירת פרטי כרטיס האשראי שברשותך נועדה לטובת קביעת מסגרת האשראי בכרטיס מועדון TAU. חשוב לציין כי אנו מקפידים על נהלי אבטחה מתקדמים, כך שכל הטפסים מועברים עוד באותו היום <span dir="LTR" style="font-family: Arial, sans-serif; color: rgb(32, 56, 100);">max</span><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span><span style="font-family: Arial, sans-serif; color: rgb(32, 56, 100);"><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span> </span>. כמו כן, כל עובד שעוסק בנושא עובר בדיקת מהימנות מקיפה.<br></p>
הצטרפתי למועדון, מתי וכיצד אקבל את הכרטיס?
תשובה
<p>ניתן להצטרף למועדון בשלושה אופנים:</p><p>- בעת מילוי <b>טופס ידני </b>(לא בצורה מקוונת) > כרטיס האשראי יגיע באמצעות דואר ישראל, לכתובת אותה נתתם בעת מילוי הטופס</p><p>- בעת מילוי <b>טופס מקוון </b>> באמצעות שליח של חברת FEDEX שיתאם את הגעתו מראש</p><p>- בעת מילוי ה<b>בקשה טלפונית</b> עם אחד מנציגי המועדון, או באמצעות נציג של חברת האשראי > באמצעות שליח של חברת FEDEX שיתאם את הגעתו מראש</p><p><br></p><p><b>לתשומת ליבך:</b> </p><ul><li>בכל אחת מדרכי ההצטרפות מעלה, יגיע הקוד הסודי של כרטיס האשראי באמצעות דואר ישראל, ובנפרד מהכרטיס אשראי. </li><li>סטודנטים וסטודנטיות אשר הזמינו את כרטיס האשראי של המועדון וזוהי תעודת הסטודנט הראשונה שלהם, יקבלו בדואר כרטיס נוסף הנקרא "אוניברסיתג", אשר משמש ככרטיס להשאלת ספרים בספריה, כניסה בשערי האוניברסיטה וכניסה למעבדות (לסטודנטים רשאים).</li><li>במידה וכרטיסך מאושר כרטיס אשראי עתיד להגיע <b>עד 21 ימי עסקים.</b></li></ul>
באתר הבנק שלי לא מופיע הפירוט של העסקאות שביצעתי בכרטיס מועדון TAU. כיצד אני יכול לעקוב אחר פירוט העסקאות שלי?
תשובה
<p>הדרך המהירה ביותר למעקב אחר העסקאות בכרטיסך היא להיכנס לאתר לאומי קארד בכתובת <a href="http://www.max.co.il/" target="_blank">www.max.co.il</a> ולהיכנס לאזור האישי (תהליך ההרשמה לאתר הוא חד פעמי, פשוט ומהיר).</p><p> ניתן גם להוריד את אפליקציית הארנק הדיגיטלי של max ולהתעדכן בפירוט העסקאות, לרכוש הטבות במסגרת פינוקים1+1 ועוד... והכל בלחיצת כפתור דרך מכשיר הסלולר.</p>
קיבלתי מכתב מלאומי קארד שבו נאמר שאין לי הרשאה לחיוב חשבון הבנק, מה עלי לעשות?
תשובה
<p>הרשאה לחיוב חשבון הבנק הוא טופס שנשלח מחברת max לסניף הבנק שלך על מנת לקבל אישור לחיוב הכרטיס החדש מחשבונך. קבלת המכתב מעידה כי תהליך ההרשאה אינו הושלם, הדבר נובע ברוב המקרים מהיעדר תגובה אוטומטית של הבנק לבקשת max לחיוב החשבון. </p><ul><li>הדרך הקלה והמהירה להסדרת הרשאה לחיוב חשבון היא באמצעות אתר האינטרנט של הבנק שלך ובעת מיליו הטופס יש למלא את קוד המוסד של max : <b>34685 </b>(מומלץ לבדוק באתר הבנק באזור האישי האם קיימת האפשרות). </li><li>במידה והבנק אליו את/ה שייכ/ת אינו מספק את השירות באינטרנט יש לגשת ולהחתים ישירות את הבנק ולהגיש את הטופס max . מספר הפקס מצוין על גבי הטופס. כמו כן, ניתן להעביר את הטופס למשרדי המועדון באמצעות דואר אלקטרוני service@tau-club.co.il. </li></ul><p><br></p><p><br></p>
מסגרת האשראי שניתנה לי נמוכה משציפיתי. מה ניתן לעשות?
תשובה
<p>על מנת להגדיל את מסגרת האשראי שניתנה לך ניתן ליצור קשר עם חברת max בטלפון 03-6178822 בימים א' - ה' 8:00-19:00 ו' 8:30-13:00<br></p>
איך מקבלים את ההנחות וההטבות?
תשובה
<p>מועדון TAU מציע מגוון רחב של הטבות והנחות במגוון בית עסק. את המידע המלא ניתן למצוא <a href="https://www.tauclub.co.il/" target="_blank">באתר המועדון>></a> </p><p>אופן המימוש של כל הטבה/הנחה מופיע בדף ההטבה. רוב ההטבות ניתנות למימוש בדרכים הבאות:</p><ul><li><b>הנחה במעמד החיוב</b>: היא הנחה קבועה שלא צריך לבקש אותה מבית העסק והיא ניתנת בצורה אוטומטית על ידי תשלום באמצעות כרטיס אשראי TAU. את ההנחה עצמה ניתן לראות בדפי החיוב החודשיים של כרטיס האשראי באתר max ו/או באפליקציה. לקוחות אשר מקבלים את דפי הפירוט בדואר, יראו את ההנחה גם שם.</li><li><b>הנחה במעמד הקניה: </b>היא הנחה שמתבצעת בבית העסק עצמו, כלומר במעמד הקניה ולפני התשלום עצמו. ההנחה אינה אוטומטית ומותנית בתשלום באמצעות כרטיס אשראי TAU. בד"כ יש לבצע פעולה אקטיבית, כמו למשל: הזנת קוד קופון, הרשמה דרך קישור, או הצגת הכרטיס בבית העסק. פרטי המימוש המלאים יופיעו בדף ההטבה/הנחה באתר המועדון.</li></ul><p>במידה ונתקלת בבעיה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של המועדון באמצעות:<br>- טלפון: 03-7507506, בימים א'-ה' בין השעות 18:00-9:00<br>- באמצעות דוא"ל: service@tau-club.co.il</p><p><br></p>
מהן ההטבות של מועדון TAU?
תשובה
<p>מועדון TAU מעניק הטבות והנחות קבועות במגוון רחב של רשתות, מסעדות, בתי קפה ובתי עסק שונים בתוך הקמפוס וברחבי הארץ. עד כה מעניק מועדון TAU הנחות קבועות במעל ל500 בתי עסק.</p><p>עמיתי מועדון TAU זוכים להינות ממבצעים והנחות משתנות לאורך כל השנה.</p><p> - הטבות והנחות מועדון TAU– לפירוט <b><a href="https://www.tauclub.co.il/discounts/0" target="_blank">לחצו כאן</a></b></p><p>- הטבות והנחות של max – לפירוט <a href="https://www.leumi-card.co.il/he-il/Benefits/Pages/BenfitsGallery.aspx?sourceGA=topMenu" target="_blank"><b>לחצו כאן</b></a></p>
איך אתעדכן בהטבות המגיעות לי כמחזיק כרטיס מועדון TAU?
תשובה
<p>מועדון TAU מעדכן באופן קבוע את ההטבות השונות באמצעות הערוצים הבאים:</p><p>- דיוור אשר נשלח אחת לשבוע לעמיתי המועדון. <a href="https://www.tauclub.co.il/contact" target="_blank">להצטרפות לרשימת הדיוור ></a> </p><p>- <a href="https://www.facebook.com/clubTAU/" target="_blank">פייסבוק המועדון > </a></p><p>- <a href="https://www.tauclub.co.il/discounts/0" target="_blank">אתר המועדון > </a></p>
איך משתמשים בכרטיס הנטען?
תשובה
<p>במידה ויש ברשותך את הGitCard של המועדון, יש <b>להפעילו</b> לפני השימוש באופן הבא:<br></p><ul><li>נכנסים <a href="https://www.dts.co.il/cardbalance/" target="_blank">לאתר טעינת הכרטיס ></a></li><li>מזינים מספר סידורי מלא של הכרטיס הנטען, ולאחר מכן מספר תעודת זהות.</li><li>בלשונית כרטיס נטען, לוחצים על הקטגוריה "יתרה ומימושים".</li><li><span style="background-color: rgb(255, 255, 0);">לאחר 10 - 15 דקות תופיע היתרה החדשה באתר.</span></li></ul><p><b>לתשומת ליבך:</b><br>*ניתן לטעון את ה- Gift Card רק באמצעות כרטיס האשראי של מועדון TAU* כרטיס זה אינו כרטיס חיוב כהגדרתו ב"חוק כרטיס חיוב" התשמ"ו 1986 * הכרטיס יכובד ויתופעל בהתאם לתנאים ולמגבלות המופיעים באתר "נופשונית", כחלק בלתי נפרד ממנו * הכרטיס בתוקף עד ה- 1.1.2019 * המוצרים והשירותים באחריות בתי העסק בלבד * אין החזר כספי בגין אובדן/גניבה/אי שימוש *מועדון TAU ו/או max רשאיות להפסיק/לשנות את המבצע בכל עת וללא הודעה מוקדמת. </p>
סיימתי את הלימודים, האם אני עדיין זכאי לכל ההטבות?
תשובה
<p>סיימתם את הלימודים? דבר ראשון מזל טוב! וכן, בוודאי שהנך זכאי/ת עדיין לכל ההטבות.<br>כרטיס מועדון TAU מלווה את עמיתיו גם לאחר סיום הלימודים, ואתם תמשיכו ליהנות מפטור מעמלת דמי כרטיס, שפע של הטבות והנחות קבועות ומשתנות במגוון תחומים ואפילו להטבות נוספות (יש לשדרג את הכרטיס לסטטוס בוגר/ת).</p><p>מועדון TAU מתעדכן מול האוניברסיטה מידי חודש, על סטודנטים שסיימו את לימודיהם וזכאים לתואר, ובהתאם לכך מעדכנים את סטאטוס כרטיס האשראי. בסמוך למועד שינוי הסטאטוס, נשלח אלייך מייל לכתובת הדוא"ל שיש ברשותנו עם ההטבות החדשות העומדות לרשותך.</p><p>לתשומת ליבך:</p><ul><li>שינוי הסטאטוס מ"סטודנט" ל"בוגר" אינו מצריך הנפקה של כרטיס חדש</li><li>יחד עם זאת, כאשר תוקף הכרטיס יפוג, ישלח אלייך כרטיס חדש ללא תמונה בגב הכרטיס.</li><li>מייל המודיע על שדרוג הכרטיס ישלח לכתובת הדוא"ל שיש ברשותנו במידה ואישרת קבלת מידע שיווקי.</li><li>ניתן להתעדכן בסטאטוס הכרטיס מול מוקד השירות של המועדון בימים: א'-ה' בין השעות 18:00-9:00 </li><li>הטבת מרכז הספורט ואחוזת החוף הנה לאוכלוסיית הסטודנטים בלבד<br><br><br></li></ul>
חלפו כבר למעלה מ21 ימי עסקים וטרם קיבלתי את כרטיס המועדון. מה עלי לעשות?
תשובה
<p>מזל טוב על הצטרפותך למועדון!<br>אי קבלת הכרטיס לאחר 21 ימי עסקים, יכולה לנבוע מכמה סיבות, ובניהן: העדר תמונה (לסטודנטים בלבד), עיכוב בדואר ישראל (במקרה של מילוי טופס ידני) <span lang="HE" style="background-image: initial; background-position: initial; background-size: initial; background-repeat: initial; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; font-family: Arial, sans-serif;">אי מילוי פרטים חיוניים בטופס (ידני)</span><span lang="HE" style="font-family: Arial, sans-serif;">, היעדר זמינות הלקוח לנציג מטעם
חברת האשראי או חברת השליחות ופרטי התקשורת (טלפון או כתובת) שגויים.</span></p><p class="MsoNormal" dir="RTL"><span lang="HE" style="font-family:" arial",sans-serif"=""><o:p></o:p></span></p><p>במידה וחלפו מעל ל- 21 ימי עסקים מיום הצטרפותך למועדון TAU יש ליצור קשר עם חברת max בטלפון 03-6178822 בימים א-ה 8:00-19:00 יום ו 8:30-13:00 או עם מוקד השירות של מועדון TAU בטלפון 03-7507506 בימים א-ה 9:00-18:00, או בדוא"ל בכתובת: service@tau-club.co.il<br></p>
איך משדרגים את הכרטיס לאחר סיום הלימודים?
תשובה
<p>מועדון TAU מתעדכן מול האוניברסיטה מידי חודש, על סטודנטים שסיימו את לימודיהם וזכאים לתואר, ובהתאם לכך מעדכנים את סטאטוס כרטיס האשראי. בסמוך למועד שינוי הסטאטוס, נשלח אלייך מייל לכתובת הדוא"ל שיש ברשותנו עם ההטבות החדשות העומדות לרשותך.</p><p>לתשומת ליבך:</p><ul><li>שינוי הסטאטוס מ"סטודנט" ל"בוגר" אינו מצריך הנפקה של כרטיס חדש</li><li>יחד עם זאת, כאשר תוקף הכרטיס יפוג, ישלח אלייך כרטיס חדש ללא תמונה בגב הכרטיס.</li><li>מייל המודיע על שדרוג הכרטיס ישלח לכתובת הדוא"ל שיש ברשותנו במידה ואישרת קבלת מידע שיווקי.</li><li>ניתן להתעדכן בסטאטוס הכרטיס מול מוקד השירות של המועדון בימים: א'-ה' בין השעות 18:00-9:00 </li><li>בכל אופן של שינוי הסטאטוס מ"סטודנט" ל"בוגר", תדרשו להמציא אישור זכאות לתואר מטעם האוניברסיטה</li></ul><p><br></p>
מי זכאי להצטרף למועדון?
תשובה
<p>מועדון TAU מיועד למשפחת אוניברסיטת תל אביב: סטודנטים (משלמי דמ"ר), בוגרים, חברי סגל (זוטר,מנהלי ובכיר), גמלאים, עובדי חברות קשורת (מרכז הספורט, בית התפוצות וכיו"ב) ובני זוג (למעט בני זוג של סטודנטים).</p><p><br></p><p><br></p>
מה אני עושה אם אבד/ נגנב לי הכרטיס?
תשובה
<p>במקרים בהם הכרטיס אבד/ נגנב/ נבלע בכספומט או שהכרטיס פגום ויש להחליפו. יש ליצור קשר ישירות עם חברת האשראי max בטלפון: 03-6178800, או <a href="https://www.leumi-card.co.il/he-il/Service/Pages/CardActions.aspx" target="_blank" style="background-color: rgb(255, 255, 255);">באתר האינטרנט>></a><br></p>
ניסיתי להירשם דרך האתר, אך הופיע לי שתעודת הזהות שלי אינה נמצאה במאגר. למה?
תשובה
<p>מועדון TAU למשפחת אוניברסיטת תל אביב בלבד, ורשאים להצטרף אליו סטודנטים, חברי סגל, בוגרים גמלאים ובני זוג (למעט של סטודנטים).</p><p>בעת ההרשמה נבדק מספר תעודת הזהות מול מאגר האוניברסיטה ואי המצאות של מספר תעודת זהות יכול לנבוע מהסיבות הבאות:</p><ul><li>הסדרת שכ"ל ו/או תשלום דמי רווחה</li><li>הגדרתך כסטודנט/ית מן המניין (למשל: הפסקת לימודים )</li><li> סיום לימודים (במקרה של בוגר/ת)</li><li> המצאות במאגר משאבי אנוש של האוניברסיטה (במקרה של סגל)</li></ul><p>לכל בעיה נוספת, ניתן לפנות למוקד השירות שלנו בימים א'-ה', בין השעות 18:00-9:00</p><p><br></p>
איך מתאמים שליחות מול חברת השליחויות FedEx?
תשובה
<p>הצטרפת למועדון וקיבלת SMS לתיאום שליחות לקבלת כרטיס האשראי:</p><ul><li><b>לתיאום השליחות:</b> בהודעת הטקסט מופיע קישור, אשר לחיצה עליו תאפשר לך לבחור את הכתובת הרצויה לקבלת הכרטיס, היום וטווח השעות האפשריים.</li><li><b>ביטול שליחות ותיאום מחדש</b>: ניתן לפנות לחברת FedEx בטלפון: 03-9202267</li><li><b>אי הגעה של השליח</b>: במידה והשליח לא הגיע במועד שנקבע, ניתן לפנות אלינו לטובת בדיקת הנושא מול חברת האשראי וחברת השליחויות, ואנחנו נתאם עבורכם את השליחות מחדש.</li></ul>
תוקף הכרטיס שלי עומד לפוג. מה עושים?
תשובה
<p>חברת האשראי מודעת לתאריך פקיעת תוקף כרטיס האשראי, וכחודש לפני מועד פקיעת התוקף, חברת האשראי שולחת אוטומטית כרטיס חדש בדואר ישראל לכתובת שמופיע במערכות max.</p><p>במידה ושינית את הכתובת במהלך תקופת חברותך במועדון, יש לעדכן את הכתובת החדשה מול חברת האשראי. ניתן לבצע זאת בדרכים הבאות:</p><ol><li><a href="https://online.leumi-card.co.il/Anonymous/Login/CardHoldersLogin.aspx" target="_blank"><b><u>באזור האישי באתר max > </u></b></a></li><li>באפליקציית max </li><li>מוקד שירות הלקוחות של max, בטלפון: 03-6178888. ימים א'-ה': 8:30 - 16:00</li></ol>